fredag 25. juni 2010

Jeg har en tedens til å prøve på å begynne med blogging igjen, men glemmmer det helt bort..
Åja, tenkte jeg skulle prøve igjen... Tenkte jeg skulle prøve på å ta bilder av det jeg strikker, hva jeg tenker på.. Kanskje jeg får strikket litt mer da enn bare og sittet på nett hele tida. Et spark i stumpen, rett og slett!!! :)

Det har ikke blitt mye scrapping i det siste, kan nesten ikke huske sist gang..det er jo så synd. Har egentlig ikke plass til den "sporten" der nå, som vi bor i en bitteliten leilighet på 30 m2. Det er traaaangt! ;) Men vi er alle enig om at dette skal gå i en periode..

Har heller funnet ut at strikking er tingen, når man ikke har stor plass å boltre seg på.. Så nå titter jeg på 1000vis av blogger med strikkeglade folk. Det er gøy det! Også er de jo så raske til å strikke. Det kommer vel med erfaringen, tenker jeg..
Har fått helt dilla på garn, som er en vesentlig ting med strikking ;) Super lurt å kjøpe mye garn, da plassen er liten. :) Men det får gå :) Gubben derimot er ikke så begeistret på den garnoppsamlingen, jeg har fått..

Ingen kommentarer: