onsdag 15. april 2009

For en dag, eller skal jeg si, for en natt som var. La meg litt for seint, så jeg var ikke i seng før halv ett. Klokken ett bråvåknet jeg av at lillegutt, smattet og spiste på fingrene iherdig. MAT... Jeg var fullstendig i ørska og begynte å amme.. Det tar tid å spise for lillegutt når jeg del-ammer, så det tar en time med rap også. Klokka tre hørte jeg et par skrik i det fjerne (ja sånn ca 20 cm fra sengekanten min!) ny matøkt...Etter å ha sovet i nesten to timer, ble jeg vekket igjen, da var klokka blitt seks og jeg håpet gubben kunne ta seg av matingen, men etter å ha gått litt rundt i huset, merket jeg meg ingen spor av gubben, så jeg ringte han. Han var på jobb allerede, typisk! Fram med puppen, så var jeg i gang igjen.. Det ble ikke mange timer søvn denne natten. Det har jeg merket i hele dag på han og meg, han har vært trøtt og grinete, og jeg har fått inntrykk på åssen det har vært å ha en kanskje (normal) unge... Lillegutt pleier som regel å smile og leke med seg selv, og det er så deilig! <3 Jeg har hatt en slitsom dag og gleder meg snart, for det nærmer seg leggetid, jipppi... :)

Ingen kommentarer: