fredag 11. april 2008

For en uke...Mandag visning på to hus i området. Den ene var aktuel helt til vi fant ut at vi ikke kunne bygge en ny etasje, for å få utsikt og en deilig varanda. Det kunne menlig bare være to synlige etasjer på huset og det var det allerede. Så vi må nok leite litt mere på husfronten...

Tirsdag var det seinvakt til åtte og jobbmøte etter vakta. Varte nok ca en halvtime, men da var jeg sliten og lei! Vi har nemlig fått nye eiere Umoe Catering AS. De skal ta over Deichmans i juni, så da blir det vel Cafe Opus dette og. Jeg trur det bare vil bli positivt jeg :)

Onsdag forsover jeg meg, da jeg våknet kl 09:55 fikk jeg nesten sjokk..det er på denne tiden jeg pleier å dra for å komme meg på jobb til 10:30. Denne dagen går ALT galt spesielt på jobben. Alt gikk i gulvet, maten ble svidd m.m. Uff det var ikke en dag å skryte av...


Torsdag var min hjertens dag, jeg fikk en gladmelding... :) La inn bryllupsliste på Floriss og det er så masse fint der! Og dro på jobb..


Så var det fredag og jeg skulle egentlig vært på utdrikningshelgetur til Rauland for en venninne. Jeg hadde pakket og gjort alt klart, og det er en time før avreise, men så får jeg greie på at min søster venter barn snart...:) Jeg gleder meg veldig til å bli tante! Det er jo førstemann så dette blir litt spesielt.. Så nå venter jeg... Blir nok en tur til hovedstaden imorra, kanskje (jeg håper) kommer nurket ut, eller må jeg ta en tur til noen venninner!

Så her sitter jeg, og spiser Sofies sjokoladeterapi fra Cafe bakeriet, de er ihvertfall kjempegode!!! :) selvom jeg kjeder meg litt...

Ingen kommentarer: